roxymoon.blogg.se

ett dekadent liv

Nog fan är jag manisk än.

Publicerad 2014-08-15 00:40:00 i Allmänt,

Nej då. Men destruktivitet är mitt naturtillstånd och jag får verkligen hålla mig i skinnet för att inte ställa till med elände. Det har kommit till min kännedom att en fyra på söder utlovats ett sällskap till vilket jag tillhör. En våning helt utan lagar och regler har jag hört ryktas. Jag vill verkligen dit och jag har domderat med mig själv hela kvällen angående huruvida jag kan unna mig en öl eller två. För jag känner mig själv och jag vet att två öl kan sätta saker i rullning. Jag hatar att jag inte ens kan ta en jävla öljävel som folk utan att riskera hamna på akuten eller sätta frakturer i nåns anlete. 
 
Nåväl. Jag får se hur jag gör. Om det blir en rar lite öl eller måhända white russian
 
eller om jag helt enkelt stannar hemma. För att dra dit utan förfriskningar till alla tomtar och clowner skulle kännas mycket besynnerligt. Min nykterhet skulle kännas som ett statement och även om så faktiskt är fallet pallar jag inte argumentera för min sak. 
 
mvh Roxy Moon

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela