roxymoon.blogg.se

ett dekadent liv

pAraDoXaLt

Publicerad 2014-08-13 22:56:00 i Allmänt,

Har precis tagit mig ur en vad jag skulle kalla manisk period där jag bränt över 20 000 på ingenting speciellt. Därför gillar jag att krascha, endast då kan lugnet efter stormen infinna sig. Dessvärre övergår alltid lugnet i djup depression.
Nåväl, eftersom jag inte längre är särskilt shoppinggalen smärtar det mig att jag idag kände mig tvungen att spendera 2500 på ikeas webshop. Jag behöver mer klädförvaring eftersom min vikt pendlar någe så hiskeligt. 
Jag kan väga 47 när jag går och lägger mig och väga 39 när jag vaknar. Ja, jag vet att det är en fysikalisk omöjlighet men jag är nog allt lite mAgiSk. 
 
Dessutom fick jag precis en härlig räkning av psyk, den var de inte sena med att eftersända minsann. Ett tips till dig som är fattig student och har skulder till stans stora habbförsäljare; få inte psykos.
 
Egentligen vill jag verkligen ordna upp min tillvaro här i Stockholm. Samtidigt vill jag resa. I somras besökte jag Prag såsom synes på bilden nedan. I höst vill jag åka till Frankrike och slajz en fransman. Fuck jag hatar kärleksförhållanden men ge mig en snabb passionerad romans med likasinnad tokfurste till fransman tack.
 
 
 
Nedan syns jag med en fransman som jag skojigt nog träffade i Prag. Se där, nu blir du uthängd i min skitstora blogg, tji fick du för att du inte betalade min taxi hem din snåla fittjävel.
 fyfan sicken fyllekaja;
 
 
mvh Roxy Moon

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela