roxymoon.blogg.se

ett dekadent liv

Pactum turpe baby

Publicerad 2014-08-19 12:48:59 i Allmänt,

Kranar ringer mig och försöker driva in skulder från avtal jag inte ens minns. Jag vet att jag frångår mina egna principer nu men fuck vad jag eventuellt sa, jag är inte skyldig er någonting. Det är skamligt att ni hör av er till mig och tjatar om att jag ska handla (krita om jag saknar pengar) för att sedan höra av er långt senare. Är man 40 år och så kallad affärsman kanske man inte borde sälja sin skit till unga, totalväcka personer. Eller så är det just det som är själva affärsidén och det äcklar mig.
 
Nåväl. Eftersom bokus behagar vänta i över en vecka med att skicka iväg min kurslitteratur hade jag inget annat val än att köpa en av böckerna i en fysisk butik. Det känns så himla härligt att spendera ytterligare 600 kr på Zigma 1,2, och 3; denna oändliga källa till kunskap och reflexion.
 
Nu ska jag snart tagga till vad jag får anta är ett slags dårhus där jag ska ha möte. Jag kan bara hoppas på att de ej spärrar in mig på direkten, jag har nämligen tid hos frisören kl 5. 
 
Jag är fortfarande sjuk och ser verkligen vedervärdig ut
 
mvh Roxy Moon
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela