roxymoon.blogg.se

ett dekadent liv

Nu har det slagit slint fullständigt.

Publicerad 2014-08-16 16:19:00 i Allmänt,

Jag började med fem öl som jag drack i min ensamhet. Hookade upp med Natta och drack ytterligare fyra öl, två mg mdma och en ecstasy på det så var festen igång. Sen minns jag inte så mkt mer men hade tydligen ringt tre miljoner samtal, betett mig helt vanvettigt och varit ömsom riksförbannad ömsom extatisk. Ringt och tjatat på ett nåt slags kk att vi skulle ses och när han inte ville det hade jag bara kallat honom för snåla fittjävel och hotatas helt enkelt. Fantastiskt.
 
 
Bestiger en cykel farligt men förföriskt, sitter nonchalant i rullstol och glider hem som Gubbängens kungar dagen efter. this is how we dooo iit
 
mvh Roxy Moon

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela