roxymoon.blogg.se

ett dekadent liv

Kom hit med thaimat bara.

Publicerad 2014-08-18 12:02:00 i Allmänt,

Inatt ringde en skön lirare och undrade om jag ville ha ikto. Ja, det ville jag fast jag sa nej. Till slut lyckades jag somna och vaknade för en liten stund sen av att samma lirare ringde och frågade om jag ville ha ikto. Återigen svarade jag nej. Han tyckte jag lät ledsen och jag förklarade att jag bara är väldigt sjuk. Han undrade om jag inte ville ha lite medicin. Det är då inte lätt att hålla sig nykter i den här jävla stan iaf.
 
Nu dricker jag kamomillte vilket jag tycker smakar fullkomligt vidrigt men går att rädda med ca 1 dl honung. 
Kan ingen skön lirare ringa och fråga om de får komma över med lite thaimat? 
 
mvh Roxy Moon
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela