roxymoon.blogg.se

ett dekadent liv

Javisst, hata sionism och "all jävla nationalism" för all del.

Publicerad 2014-08-12 18:28:00 i Allmänt,

Och jovisst avskyr jag alla fega vider till pragmatiker men om en nu måste ta så stark ställning i varenda jävla fråga kanske en kunde lära sig skilja på begreppen. Avskyr du staten Israel? WOW kan du plz trycka det på en t-shirt walla jag köper den lätt. Blir det månne litet klurigare när du ska make a statement angående sionism? Försår du ens innebörden? Tror du att det är "typ som nationalism fast för judar och den vållar mkt skada idag" 
Brukar du också ställa dig och vråla om att all nationalism är fel och att öppna gränser är det enda rätta? Brorsan jag hade nypt dig i kinden och kallat dig min lilla gulleängel om du varit tre år. 
Har du hört talas om befrielsenationalism? Säg mig, mitt hjärtedun, vad har dina öppna gränser gjort för oss idag?
 
mvh Roxy Moon
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela