roxymoon.blogg.se

ett dekadent liv

Jag kan inte sova.......

Publicerad 2014-08-18 01:46:09 i Allmänt,

Men det är lugnt, jag ägnar natten åt att skratta åt människor på facebook. Idag är det någon tokfrans som har anmält bikinibilder på mig på facebook. Alldeles för naket enligt hen. Sådant roar mig något enormt och jag undrar över hens motiv. Blev hen bestört och kränkt på riktigt? Vill hen jävlas? Tänker hen på baaaarnen? 
Så många frågor....
 
 
 
 
Gud så provocerande. Tycker för övrigt att bilden är pisskul, mitt ansiktsuttryck är oslagbart, vad fan pysslar jag med?
 
mvh Roxy Moon
 

Kommentarer

Postat av: Chania Lundgren

Publicerad 2014-08-18 02:01:03

Alltså jag hatar när folk lämnar "hallå där!"-kommentarer i min blogg. Liksom vad vill dom? Dö? Reklam?

Så hatade din kommentar också men tryckte upp din blogg för att jag ändå satt och kissade hahaha och sen hatade jag dig lite mer för att du (i detta inlägg) tedde dig typ som en hen-förespråkare (helt åt helvete) men sen insåg jag att du är ganska rolig. Och din blogg sjukt kul. Så tack iallafall för spamm-kommentaren :*

Svar: Ahh, har gillat dig sedan dackefejden så jag ville bara att du skulle seeee meeej.
Roxy Moon

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela