roxymoon.blogg.se

ett dekadent liv

Jag har blivit dödssjuk

Publicerad 2014-08-17 20:26:00 i Allmänt,

Idag har jag chillat med Polarn på Café String. Jag har mått riksknas hela dagen men försökt hålla skenet uppe
Jag har ej förmått duscha eller borsta håret, halsen värker och smärtan i magen är nästintill outhärdlig. Nåväl, jag mår väl som jag förtjänar. Det är nog nyttigt att jag får känna på konsekvenserna av mitt piratliv.
Nu ska jag äta soppa och sova resten av veckan. Det gör egentligen inget att jag blir hemma från skolan eftersom fittbokus ändå ej skickat mig min kurslitteratur.
 
Just det, på tisdag ska jag på möte med psyk, hoppas de ej placerar mig på Säter.
 
mvh Roxy Moon

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela