roxymoon.blogg.se

ett dekadent liv

Komvux

Publicerad 2014-08-14 19:37:00 i Allmänt,

Jag försöker verkligen att vara ödmjuk men jag är till min person väldigt osympatisk. Idag ägnades hela svensklektionen åt "diskussionsövningar" där varenda idiot tillåts hålla låda. Mitt problem, utöver att jag blir så fruktansvärt uttråkad och irriterad, är att jag till slut helt svävar iväg i mina egna tankar vilket resulterar i att faktisk betydelsefull information ej registreras. På grund av detta missar jag läxor, prov och så vidare. Eller så missförstår jag totalt proportionerna av diverse uppgifter och läser Shakespeares alla verk när enklare analys av "Att vara ellerblabla" efterfrågats. 
 
Vilken otroligt äcklig egenskap egentligen, mitt totala ointresse för andras åsikter och perspektiv. Jag var tvungen att ta upp det med min lärare efter lektionen. Hon försäkrade mig om att det inte var osympatiskt utan "alla är vi ju olika". Hon ljuger.
 
Jag är en fruktansvärd person
 
 
 
 mvh Roxy Moon
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela