roxymoon.blogg.se

ett dekadent liv

Kom precis hem

Publicerad 2014-08-12 22:14:54 i Allmänt,

och möttes av ettan Gud glömde. Hade tydligen förträngt misären jag lämnade innan jag for iväg på nya äventyr imorse. Jag som ändå är rätt pedant har bott i en riktig jävla röra i över en vecka. Jag har haft två lika habbade och risiga inneboenden, folk har kommit och gått. Just nu försöker jag hindra mig själv från att ta den retiga lilla subben jag fann liggande bakom sängen. Äsch, nu tar jag och slängen det där äckliga som får mig att klökas varje gång jag känner lukten av kemisk apelsin.
Nu ska här röjas och sen kommer polarn.
 
Och så glad är jag för det
 
 
Inte för att jag snart fyller år eller egentligen gjort mig förtjänt av en present alls. Men om det finns nån sjuk jävel där ute (slavslyna från qx månne?) som ändå känner för att muntra upp denna härliga donna vore det skönt med ett ritblock och pennor? Pallar ej att bloggen ska fyllas med farliga selfies. Plus att bloggjäveln inte täcker mitt behov av att uttrycka mig.
 
mvh Roxy Moon

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela