roxymoon.blogg.se

ett dekadent liv

Jag vill känna sötman av nävarnas språk

Publicerad 2014-08-15 03:31:00 i Allmänt,

Jag är så fruktansvärt irriterad enär jag varken kan sova eller sysselsätta mig. Jag vill bara dricka mina öl och dra till den lokala klubben och låta kvällen ha sin gång. Den är fan helt vansinnig den nattklubben. Varje gång jag har varit där har det vankats fight och då har det inte ens varit jag som är provokatören i sammanhanget. Lokalen är segregerad; på övervåningen hänger Högdalens nassar och på nedervåningen sitter invandrarna. 
 
Är så hiskeligt uttråkad att jag tror jag återupptar min graffitikarriär. 
 
Fast så kom jag ju på att burkarna har jag skänkt till bättre behövande. Nähä, istället tar jag och lugnar ner mig en smula. Kanske med en riktigt god bok såsom Protesen av Franz Kafka. HAHAH ne nu skojade jag, så heter den ju inte. Här har vi oss i alla fall, en mycket fin vänskapsbild om jag får säga mitt
 
 
 
 
mvh Roxy Moon

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela